Блог
Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду і практичних навичок. Однак, крім виготовлення привабливого і яскравого макета, креативного слогана і тексту, що чіпляє, головним при організації подібних кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.
Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам і дизайнерам організацій, фірм і підприємств, пропонує свою допомогу спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.
Вся Україна у Вас перед очима
Ключова особливість роботи Outdoor-online - можливість організації як локальної кампанії в невеликому місті, так і великого медіа-проекту на всій території країни. Ми працюємо в кожному районі та області. У результаті серед пропозицій сервісу, як рекламні майданчики в містах і селах, так і пропозиції на трасах, автомагістралях і великих дорогах міжміського та міжнародного сполучення.
Обирайте те, що підійде саме Вам. Чи буде це рекламний майданчик поблизу заправки або торгового центру? А може - необхідний білборд на узбіччі великої дороги. Розміщення зовнішньої реклами стає в рази зручнішим і швидшим, адже ви можете бути повністю підготовлені до проведення кампанії.

Особливості бази площин
Основна мета роботи сервісу Outdoor-online - надання актуальної інформації як про наявність і дислокацію рекламних площин, так і про їхню зайнятість у конкретний часовий проміжок. Саме такий підхід до організації та планування дасть змогу створити найкращу рекламну кампанію, без форс-мажорних обставин і зриву термінів.
Завдяки використанню сервісу досягається можливість відбору носіїв за такими параметрами:
- період проведення кампанії;
- тип рекламної площини;
- місто, адреса, сторона дороги.
Доступна й опція попереднього перегляду, завдяки якій ви зможете самостійно оцінити район розташування того чи іншого носія, щоб зрозуміти його придатність для участі конкретно у вашій компанії.
Допомога та сприяння - гарантія успіху
Експерти сервісу Outdoor-online надають максимальну допомогу і підтримку своїм клієнтам. Так, після попередньої реєстрації в системі ви зможете відкрити для себе низку додаткових можливостей і функціоналу. Серед подібних опцій:
- перегляд фотографій і схем;
- можливість створення презентацій для візуалізації ефекту;
- можливість збереження презентацій у різних форматах для демонстрації замовникам або керівництву.
Ба більше, для тих, хто не впевнений у власних силах або має сумніви щодо розміщення зовнішньої реклами, фахівці Outdoor-online вже підготували список порад і рекомендацій, завдяки якому можна знайти відповіді на всі запитання, які цікавлять.
Схожі статті
Ефективність зовнішньої реклами не піддається сумніву, але це зовсім не означає, що галузь зупинилася в розвитку, і методи розміщення інформації використовуються тільки традиційні. Сьогодні на міських вулицях і автомагістралях повно білбордів і носіїв у принципі, які буквально рясніють гучними заявами і помітними зображеннями.
Одноманітність стратегій просування і сам вектор донесення інформації зробили потенційного споживача "стійким" до впливу реклами. Це вплинуло на її ефективність і стало поштовхом для пошуку нових методів "розкрутки" товарів і послуг.