17 12 2025
19:16
У базі
операторів:
207
площин:
37586
рекламних агенцій:
6
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик

Блог

Магія локацій: тенденції розташування рекламних площин "наружки"
21 чер, 2017 10:34

Незалежно від типу конструкції та формату об'єкти зовнішньої реклами розміщуються за суворо регламентованими правилами та підлягають реєстрації у відповідних органах влади. Дозвільна документація є обов'язковою умовою для монтажу бігбордів, установок сіті-формату та іншого. Традиційно місця для розміщення зовнішньої реклами визначаються зонуванням міського простору, що сформувалося протягом останніх десятиліть.

Територію великого населеного пункту можна умовно розділити на такі 3 райони:

  1. Історичної спадщини. Зона складається з пам'яток культури і садово-паркового мистецтва, музеїв, архітектурних споруд, що мають історичну цінність, природних заповідників тощо. Тут, як правило, зовнішня реклама під забороною.
  2. Особливого міського призначення. Сюди входять центральні вулиці та проспекти, магістралі, площі навколо адміністративних будівель і транспортних вузлів (залізничних і автовокзалів). У цій зоні діють особливі вимоги до встановлення носіїв, основна з яких - відповідність зовнішнього вигляду реклами архітектурно-просторовому середовищу міста.
  3. Загального призначення. Спальні райони, паркові зони, виїзди і в'їзди. Тут допустиме встановлення буквально будь-яких конструкцій за попереднім погодженням з місцевими органами управління.

Залежно від зони, де розташована рекламна площина, формується вартість оренди останньої. За цим принципом інформаційні носії діляться на категорії - перша, друга тощо. Підбір конструкцій здійснюється після аналізу бюджету (оренда білбордів у центральних районах об'єктивно вища, ніж у віддалених частинах міста). Потім формується модель, на основі якої виконується розміщення зовнішньої реклами:

  • Павутина. Носії встановлюються (підбираються) поблизу продукту, що просувається (товару, постачальника послуг тощо), використовуються покажчики на рекламований об'єкт.
  • Гніздова. Площини розташовуються групами, що складаються з декількох однакових типів конструкцій (або різних). Зазвичай обирають місця найбільшого скупчення людей - центральні площі міста, транспортні вузли, торгові центри та інші.
  • Магістральна. Обираються конструкції, встановлені вздовж головних міських доріг/трас.
  • Експертна. Модель розміщення зовнішньої реклами, заснована на індивідуальних перевагах замовника або аналітичних даних (таких, як оглядовість площини, охоплення, наприклад), зібраних маркетологом. Часто подібна схема зводиться до вибору найефективнішої конструкції з вільних.

Рекламодавець лише ставить мету і вказує бюджет, а визначення специфіки товару або послуги, розробка стратегії та підбір інструментів просування - завдання, які повністю лягають на плечі команди маркетологів.

Схожі статті

23 вер, 2021 13:10 Оновлено
Вибір носія зовнішньої реклами - сьогодні це просто!

Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду і практичних навичок. Однак, крім виготовлення привабливого і яскравого макета, креативного слогана і тексту, що чіпляє, головним при організації подібних кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.

Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам і дизайнерам організацій, фірм і підприємств, пропонує свою допомогу спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.

Читати повністю